5 Ιουλ 2010

Confused & stupid*

Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω με ένα φιλαράκι που λέει συχνά-πυκνά «είσαι ηλίθια».
Ομολογώ ότι έχει δίκιο στον χαρακτηρισμό, αλλά όχι για τους ίδιους λόγους...
Και βρίσκω σήμερις (sic) το κουράγιο να το παραδεχτώ, αφού τελείωσα την ανάγνωση ενός βιβλίου.
Και εκτός από την παραδοχή της ηλιθίας, οφείλω επίσης να ζητήσω συγνώμη -ταπεινά, πολύ ταπεινά- στους 3-4 ανθρώπους, οι οποίοι, τον πρώτο χρόνο ενασχόλησής μου με το blogging, μεταξύ σοβαρού και αστείου με είχαν προτρέψει να κάτσω να γράψω κάτι σε μορφή βιβλίου και εγώ τους είχα αποπάρει λέγοντας ότι δεν έχω τέτοιο ταλέντο.
Γιατί αυτή που έγραψε αυτό που διάβασα έχει;
Έχασα 5-6 ώρες από τη ζωή μου διαβάζοντας κάτι που έχει γραφτεί σε διάφορα blog κατά καιρούς και
πολύ καλύτερα.
Διάβολε... μέχρι και
εγώ έχω γράψει καλύτερα κείμενα και με περισσότερο χιούμορ περικαλώ!
Θα μου πεις και γιατί δεν το κάνεις τώρα; Διότι το momentum μου πέρασε (και απ' ότι φαίνεται ανεπιστρεπτί!) και επειδή δεν είχα ποτέ τέτοια «πετριά» (άλλες, πολλές, έχω τέτοια όχι). Άλλωστε αν είχα το ψώνιο, τα μέσα τα έχω: σε εκδοτικό οίκο δουλεύω, 10 φιλόλογοι υπάρχουν γύρω μου να «χτένιζαν» το... πόνημα, εγώ θα το πληκτρολογούσα και σελιδοποιούσα... μια χαρά θα ήταν (χο χο χο).
Γαμώτο, να κάτσω κι εγώ να γράψω καμιά τέτοια παπαριά (με το συμπάθειο κιόλας) μήπως βγάλω κανένα γιούρο παραπάνω; Στην τελική και γιούρος να βγάλω (έτσι κι αλλιώς στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε είναι σχεδόν απίθανο) τουλάχιστον θα πουλ μουρ ως «συγγραφέας» και θα είχα και 5.000 φίλους στο facebook (μη σου πω ότι θα έκανα και -Β προφίλ) και τότε να έβλεπες Μιμή μου για πότε θα μου έκαναν add κάτι κουλτουριάκες ψυχές (ξανά χο χο χο).


By the way (που λεν και στου χουριόμ) κορίτσια, κυρίες, μεγαλοκοπέλες και μη, σταματήστε να βλέπετε επιτέλους αυτό το καταραμένο sex & the city. Έχει κάψει πολλά εγκεφαλικά κύτταρα σε πολλές τελικά ;)

* Κατά το sex & the city :p

19 σχόλια:

kiki είπε...

Χαχαχα! Τι καλά που τα λες! αχ...Τι καλά!

νατασσΆκι είπε...

Ωραία λοιπόν, ούτε κι εγώ έχω (ούτε είχα ποτέ) τέτοια "πετριά", αλλά αυτά που γράφεις τα έχω σκεφτεί άπειρες φορές :)))

μουτς :)

A.F.Marx είπε...

Καλημέρα
Γιατί δεν αναφέρεις και τον τίτλο αυτού του βιβλίου μπας και γλυτώσει κανένας ατυχής αναγνώστης 5-6 ώρες από την ζωή του;
:)

confused είπε...

Καλημέρα αγαπημένες μου κυρίες.
Βιβλιοφάγος δεν είμαι, αλλά με αυτό που διάβασα μου μπήκαν ιδέες...
Αυτό που με "προβληματίζει" είναι ότι, ΟΚ ο καθένας έχει δικαίωμα να γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι (κι εγώ αυτό κάνω εδώ) εκείνοι όμως που -υποτίθεται- ότι κρίνουν στους εκδοτικούς οίκους έχουν ιδέα του τι κάνουν τελικά; ;)

Φιλώ σας :)))

agrampelli είπε...

"Εγώ δεν είμαι ποιητής,είμαι στιχάκι..."
Καλημέρα,χαμογελώ...
:)))
(το sex and the city!χαχαχα...)

KitsosMitsos είπε...

Το θέμα είναι να γράψεις ό,τι σου βγαίνει και από εκεί περά όποιος το εκτιμήσει ;-)
Καλημέρα

Darthiir the Abban είπε...

Να σε φιλήσωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!
Για την προτροπή σου στσι κοπέλε!

confused είπε...

Κική, Νατάσσα έχω δημοσιεύσει τρεις φορές τα σχόλιά ας και αυτό αρνείται να τα δείξει!!!!!
Η μλκ του facebook χτύπησε και τον blogger :((

Roadartist είπε...

Πες μας για ποιο βιβλίο λες!!!!!!

Από πότε βγάζεις λεφτά ..αν βγάλεις βιβλίο; Συνήθως "μπαίνεις" μέσα θα έλεγα..

confused είπε...

Αγράμπελη, ούτε στιχάκι δεν είμαι ;)

ΚίτσοΜίτσο, σαφώς και ο καθένας μας γράφει, παίζει, ζωγραφίζει κ.λπ. καταρχήν για να εκφραστεί ο ίδιος και κατά δεύτερον με την ελπίδα ότι θα αγγίξει και κάποιον άλλο. Δεν είναι κακό. Το θέμα για εμένα είναι η κρίση των "επαγγελματιών" του κάθε χώρου.

Καμηλιέρη μου, ευχαριστώ :)))

A.F.M., δεν ξέρω αν είναι σωστό.

Μαίρη, σχεδόν ποτέ δεν βγάζεις λεφτά. Για να γίνει αυτό πρέπει να έχεις π.χ. τον Λιβάνη μπάρμπα και λεφτάκια για καλές δημόσιες σχέσεις και διαφημίσεις. Θυμίσου τον χαμό με την άπειρη βλακεία των Μαγισσών της Σμύρνης!

confused είπε...

Τα έχει κάνει ο blogger μαντάρα... Ελπίζω κάποια στιγμή να φανούν τα σχόλια (γκρρρρρρρρ)

kiki είπε...

Συνεχίζω...Εγώ απορώ με κάτι τέτοιες πατάτες, που κάνουν χιλιάδες επανεκδόσεις! Πώς ρε παιδιά;;; Πείτε μου πώς, γιατί εγώ μόνο κακίες σκέφτομαι!

confused είπε...

Το "χιλιάδες" μη το πολυπιστεύεις. Και στο βιβλίο έχει αρχίσει η φάμπρικα της τοποθέτησης στα ράφια, όπως με τα CD ;)
Λίγα, ελάχιστα βιβλία πουλάνε πραγματικά χιλιάδες (π.χ. το Νησί).
Καλημερούδια και καλή εβδομάδα :))

kiki είπε...

Δηλαδή τυπώνουν 18 χιλιάδες και απλά είναι μοιρασμένα στα βιβλιοπωλεία; Τοτε θα πρέπει να είμαι ευχαριστημένη που πούλησα 500...

confused είπε...

18 χιλιάδες όχι, αλλά αν η τοποθέτηση είναι σε "σωστά" βιβλιοπωλεία plus είπαμε το καλό pr...
Το δικό σου είναι και σχετικά "ειδικό" ΑΛΛΑ έχει το προσόν ότι είναι διαχρονικό και θα "τρέχει" συνέχεια. Για παράδειγμα, στην προηγούμενη εταιρεία που ήμουν βγάλαμε ένα βιβλίο μαγειρικής με συνταγές της Μυκόνου. Μετά τον δεύτερο χρόνο άρχισε να κινείται ουσιαστικά. Τον πρώτο έκανε κι αυτό 500 σιγά σιγά ανέβηκε.
Αυτά που αξίζουν -ίσως αργά- φαίνονται.
Φιλιά!

renata είπε...

Αχ, μπαίνω σε βιβλιοπωλείο και βλέπω τα ευπώλητα πρώτη μούρη. Στην πλειοψηφία τους είναι "γυν.λογοτεχνία" δλδ εξευγενισμένο άρλεκιν και κλαίω το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε γι αυτά. Χάλιααααααα!

confused είπε...

Και είναι και ακριβό το έρμο το χαρτάκι.
Εμείς πάντως δεν αναρτούμε "ευπώλητα" ευτυχώς. Ίσως γιατί έχουμε άλλο target group, ίσως γιατί δεν έχουν μπει στο σύστημα και πολύ (ευτυχώς ίσως).
Μάκια :))

Crazy Tourists είπε...

Χμμμ!!! Εδώ είχα αφήσει σχόλιο το θυμάμαι!!! Ας είναι, συμπαθεστάτη περάσαμε να ευχηθούμε καλές διακοπες και καλο καλοκαίρι!! Αναχωρούμε για το καταφύγιο και για απομόνωση!!!
Πολλά φιλιά!
Γ.Χ.

confused είπε...

Γέροντα, ορκίζομαι στον δάσκαλο Λιακό, δεν βρήκα ποτέ το σχόλιό σου. Θα έπεσε μάλλον το διήμερο που είχα τα... ρούχα του ο blogger και τα έκανε όλα μαντάρα :((
Να περάσετε τέλεια ομορφιές μου, να γεμίσετε μπαταρίες ώστε να μας ταξιδεύσετε και τον επόμενο χρόνο σε χώρες μαγικές και ονειρεμένες!
Φιλώ σας και τους δυο σταυρωτά :))