10 Μαρ 2010

scripta manet

Γράφεις και σβήνεις.
Δεν ξέρεις ότι τα γραπτά μένουν;
Μένουν στα μάτια όσων τα έχουν δει.
Μένουν στο μυαλό όσων τα έχουν δει.

Γράφεις και σβήνεις.
Κρύβεσαι πίσω από την τυχαιότητα.
Κρύβεσαι πίσω από το ίσως.
Κρύβεσαι πίσω από την αυτοδιάθεσή σου.

Γράφεις και σβήνεις.
Μετανιώνεις για την στιγμιαία αδυναμία σου;
Μετανιώνεις για την επαναλαμβανόμενη αδυναμία σου;
Σε τρομάζει που βλέπεις το μαύρο μέσα σου;

Γράφεις και σβήνεις.
Δε ξέρεις ότι τα γραπτά μένουν;
Μένουν στην ψυχή όσων τα έχουν πονέσει.
Μένουν στην ψυχή όσων έχεις πονέσει.
Μένουν στη δική σου ψυχή.

Από εκεί δεν μπορείς να τα σβήσεις.



Αυτό γράφτηκε πριν λίγο καιρό, στο FB, ως κάποιου είδους «μήνυμα» (προς εμένα μάλλον κυρίως). Δεν είναι απόπειρα «τέχνης» εξηγούμαι. Απλά το μεταφέρω εδώ να υπάρχει στα κιτάπια μου :p


7 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Ναι, αλλά γιταί γράφεις και σβήνεις;

Roadartist είπε...

Σαν να έχει αυξηθεί αρκετά το μαύρο σε αρκετούς.. μέσα μας.. και έχω αρχίσει να φοβάμαι.. άντε να αφήσουμε και άνοιξη.. μήπως μπει μέσα.. μας.. όσο μπορέσουμε..
φιλάκια..

confused είπε...

@Καμηλιέρη, εγώ γιατί δεν μπορώ να εκφράσω σωστά τα "θέλω" μου, άλλος γιατί δεν ξέρει τι θέλει ;)

@Μαίρη, δύσκολοι καιροί, μη φοβάσαι όμως, απλά ο καθένας χρειάζεται διαφορετικό χρόνο για να βρει το φως του (και το λέω εγώ που βρίσκομαι στην πιο σκοτεινή μου περίοδο). Θα τη βρούμε την άκρη.
Φιλώ σας :))

hackaday είπε...

Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση.

confused είπε...

Σ' ευχαριστώ, επίσης :)

ελη είπε...

Μετανιώνεις για την στιγμιαία αδυναμία σου;
Μετανιώνεις για την επαναλαμβανόμενη αδυναμία σου;
Σε τρομάζει που βλέπεις το μαύρο μέσα σου;

Aπιστευτο...απλα

γραφουμε και σβηνουμε..γιατι φοβομαστε αυτο που αντιριζουμε αυτο που δημιουργουμε αυτο που νιωθουμε οτων το εχουμε ζωνανο μπροστα μας..
υπεροχο το ποιημα οπως κ ο τιτλος ΄΄ εγωκεντικα΄΄

confused είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Έλη. Καλή σου μέρα :)