12 Νοε 2009

Αυτό το χάδι

...το απόλαυσα περισσότερο από εσένα!

17 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Mmmmm!
έτσι είναι...

(καλώς σε βρήκα)

confused είπε...

Ναι, ναι, ναι ;)
(φιλιά)

Darthiir the Abban είπε...

Πώς το ξέρεις;

>:)

confused είπε...

Ότι το ευχαριστήθηκε ή ότι το ευχαριστήθηκα εγώ; :p

Darthiir the Abban είπε...

Την σχετική ένταση!

confused είπε...

Αυτά τα πράγματα τα καταλαβαίνεις από τις αντιδράσεις του σώματος, την ανάσα.
(Εσύ δεν τις αντιλαμβάνεσαι κάτι τέτοιες στιγμές? ;))

Darthiir the Abban είπε...

Δε θα έλεγα πως μπορώ να συγκρίνω πραγματικά τις ίδιες μου τις αισθήσεις, όχι μόνο τις αισθήσεις μεταξύ δύο διαφορετικών ατόμων...

Δεν ξέρω...

Τί να λέω κι εγώ τώρα...

confused είπε...

Βρε καμηλιέρη μου, αυτά απλώς τα νιώθεις, απλώς είναι. Αν αρχίσουμε να τα αναλύουμε και αυτά, τότε χαθήκαμε...

kiki είπε...

Αυτές τις αισθησιακές φωτό που βάζεις, πάντα τις θαύμαζα! Αχ αυτά τα χάδια!

confused είπε...

Εγώ θαυμάζω τους φωτογράφους που στήνουν αυτές τις φωτογραφίες. Ορισμένες φορές όντως μια φωτογραφία είναι 1000 λέξεις :)

νατασσάκι είπε...

Ακόμα κι αν δεν το απόλαυσες περισσότερο, τι σημασία έχει;
Σ' αυτές τις περιπτώσεις, δε βάζεις "ζυγαριές", ούτε και χρειάζονται αναλύσεις και μετρήσεις :p
(Αμάν, Καμηλιέρη παιδί μου!!!)

:))

confused είπε...

Πες του τα, βρε Νατασσάκι, που όλα πρέπει να τα αναλύει μέχρι το μεδούλι πια :p
[Προφανώς δεν έχει σημασία, είναι απλώς μια δήλωση ικανοποίησης :)]

renata είπε...

Όταν δίνει καθένας με όλη του την καρδιά, είναι φυσικό πρώτος αυτός/ή να το απολαμβάνει! ;)

confused είπε...

Έτσι... :)

Darthiir the Abban είπε...

Μα δεντο αναλύω... εδώ δε θα το σύγκρινα καν... :/

gatti είπε...

Οντως, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι έτσι το νοιώθεις. Αυτό μετράει! :))

confused είπε...

Έεεετσι ;)